יין הוא בחירה מצוינת לשתייה לבד או עם ארוחת הערב. יש כל כך הרבה סוגים שונים של יין לבחירה, ולכל אחד מהם יש את פרופיל הטעמים הייחודי שלו שתרצו להתנסות אתו באמצעות מארזי יין בהתאמה אישית .

איזה יין הוא הפופולרי ביותר?

יין אדום הוא הפופולרי ביותר, אבל יין לבן ורוזה יכולים להיות טעימים באותה מידה. נסה מגוון של יינות שונים כדי למצוא את האהוב עליך!

לסוגים שונים של יין יש טעמים שונים. יינות אדומים נועזים יותר מלבנים, אשר נוטים להיות בהירים יותר בצבע ובטעם. רוז'ים הם אפילו יותר עדינים מזה – הם איפשהו בין אדום ללבן.

יין מבעבע או שמפניה הם בחירה מצוינת לאירועים מיוחדים. שמפניה היא בחירה מצוינת לאירועים מיוחדים. כדאי לשתות שמפניה ביום החתונה, או אם תרצו לחגוג את ראש השנה עם חברים ובני משפחה. אתה יכול גם לפנק את עצמך על ידי שתייה ביום ההולדת שלך!

יין מומלץ לצרוך עם אוכל, אז שקול לשלב את המשקה שלך עם ארוחת ערב או קינוח. ביין יש הרבה מאותם חומרים מזינים כמו משקאות ללא אלכוהול כמו סודה ומיץ, אבל הוא גם נחשב לבחירה מתוחכמת יותר משתי האפשרויות הללו. שלושת סוגי היין העיקריים הם אדום, לבן ורוזה – יינות אדומים נוטים להיות חזקים יותר בטעמם מאשר עמיתיהם הלבנים; זה אומר שהם מתאימים יותר לשילוב עם מאכלים כבדים יותר כמו סטייק ופסטה. יינות לבנים קלים יותר בכפות הרגליים (ועל החיך) כך שהם משתלבים עם מאכלים קלים יותר כמו דגים או ירקות סלט.

האם יין יכול להיות בחירה טובה ללוות ארוחה?

יין יכול להיות בחירה טובה לארוחה מכיוון שיש בו הרבה מאותם חומרים מזינים כמו משקאות ללא אלכוהול כמו סודה ומיץ. יין מכיל תרכובות טובות לבריאות שלך, כמו פוליפנולים ורזברטרול. יין אדום הוא הפופולרי ביותר, אבל יין לבן ורוזה יכולים להיות טעימים באותה מידה. יש גם סוגים אחרים של יינות: ליינות מבעבעים יש בועות (כמו שמפניה) ויש אנשים שמעדיפים אותם על פני אדומים או לבנים רגילים כי טעמם בהיר יותר; יינות מחוזקים כוללים שרי (ספרד), פורט (פורטוגל) ומדיירה (צרפת).

וזכרו ששתיית אלכוהול לא אומרת שעליכם לדלג על ארוחת הערב – עדיף לצרוך אותה עם אוכל אז שקול לשלב את המשקה שלך עם ארוחת ערב או קינוח! יש המון סוגים שונים של יינות ולכל אחד מהם יש את פרופיל הטעמים הייחודי שלו שתרצו להתנסות איתו!

ישנם סוגים רבים ושונים של יין, כל אחד עם פרופיל הטעמים הייחודי שלו. זה אומר שאתה צריך לנסות יינות חדשים כדי למצוא את המועדפים שלך! אתה יכול לעשות זאת במסעדות או לקנות אותו בחנות – או אפילו להכין יין משלך!

יין מבעבע

יין מבעבע הוא בחירה מצוינת לאירועים מיוחדים. זו קלאסיקה, וזו גם דרך מצוינת להרשים אורחים במסיבת ארוחת הערב או הדייט הבא שלכם. הבועות ביין מבעבע מוסיפות אלמנט של כיף שיכול להחיות כל אירוע – הן כמו חפצי מסיבה קטנים לפה שלך!

יינות מבעבעים מגיעים בסגנונות רבים ושונים: לבן, אדום ורוזה (ורוד). אבל באיזה מהם כדאי לבחור? זה תלוי איזה סוג של חוויה אתה מחפש; יש אנשים שמעדיפים טעמים מתוקים יותר בעוד שאחרים אוהבים משהו יבש יותר. אם יש דבר אחד שאנחנו יודעים על יינות מבעבעים למרות שהוא זה: לא משנה איזה סוג תבחר תמיד יהיה מישהו אחר שחושב שהם טובים משלך (או להיפך).

יין לבן

יין לבן הוא סוג היין הפופולרי ביותר בעולם. הוא עשוי מענבים אדומים, אך הוא מותסס ללא קליפותיהם, מה שמקנה לו צבע בהיר יותר וטעם שונה. ניתן להכין יינות לבנים מסוגים רבים ושונים של ענבים, כולל שרדונה (על שם כפר בצפון צרפת), סוביניון בלאן (ענב ילידי צרפת), פינו גריג'יו (ענב שמקורו בצפון איטליה) וריזלינג (לבן גרמני). יַיִן).

יינות לבנים משתלבים היטב עם מנות פירות ים כמו קוקטייל שרימפס או עוגות סרטנים; הם גם משתלבים מצוין עם מנות עוף כמו פיקטה עוף או סנדוויץ' עוף בגריל עם פרוסות אבוקדו על לחם מחיטה מלאה מרוחים קלות עם מיונז מעורבב עם חמוצים שמיר קצוצים דק, לפני שהם מתווספים עם פרוסות עגבנייה פרוסות מטפטפות קלות בשמן זית ומפזרים בנדיבות מלח & פתיתי פלפל לאחר מכן צלויים עד להזהבה מתחתיהם תוך השארת החלק העליון גולמי, כך שהם נשארים לחים בפנים כאשר הם נחתכים מאוחר יותר לאחר שהתקררו מספיק, לא בישול אותם יתר על המידה בעודם חמים מספיק כדי לא לשרוף את עצמך בטעות בזמן הכנת ארוחת הערב."

יין אדום

יין אדום הוא סוג היין הפופולרי ביותר. יין אדום משתלב בצורה הטובה ביותר עם בשר אדום, אם כי הוא משתלב גם עם גבינה ופסטה. יש לו תכולת אלכוהול גבוהה יותר מאשר יינות לבנים או רוזה (בערך 12-14% ABV), אז אם אתה מתכנן לשתות יותר מ- לא כוס, הקפד לצעוד בעצמך!

אמנם אין הוכחות מדעיות לכך שיין אדום טוב יותר ללב שלך מאשר לבן, יש כמה מחקרים המצביעים על כך שנוגדי חמצון שנמצאים בענבים יכולים להשפיע לטובה על בריאות הלב וכלי הדם על ידי הפחתת דלקת בתוך העורקים. זה אומר שיין אדום עשוי להפחית את הסיכון שלך למחלות לב – אבל שוב, זכור: מתינות היא המפתח!

הרזברטרול שנמצא בענבים אדומים עשוי גם לסייע במניעת צמיחת תאים סרטניים על ידי שיבוש מערכת התקשורת שלהם לפני שהם יוצאים משליטה – אז אם אתה רוצה תירוץ לא רק לשתות אלא גם לאכול הרבה ענבים בבת אחת (אנחנו לא מאשימים כן), אז קדימה!

יש כל כך הרבה סוגים שונים של יין ולכל אחד יש את פרופיל הטעמים הייחודי שלו. אם אתה מתחיל, אנו ממליצים לנסות תחילה יין אדום כי זה בדרך כלל הסוג הפופולרי ביותר. אבל אל תפחד להתנסות עם סוגים אחרים כמו רוז' או נוצץ – הם יכולים להיות טעימים לא פחות!